:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 23 października 2011

4 i pół miesięczna miłość mojego życia :D























Jak nie kochać? Jak nie robić setek zdjęć dziennie? Jak nie chwalić się Nim wszystkim dookoła? Jak nie przyglądać się godzinami na śpiacego buziaka? Jak nie zacałowywać od stóp do głów? Jak nie stroić każdego dnia rano przekotłowując komodę od góry do dołu? Jak nie szeptać do małego uszka: kocham cię Mały Jareczku? Jak nie umierać z zachwytu patrząc na każdą nowo nabytą umiejętność? Jak nie odpalać co chwila 'Kulfona' i 'Zuzi, lalki niedużej' skoro uwielbia słuchać?

Nie da się..

Kocham cię tak mocno, że już bardziej się nie da..

8 komentarzy:

  1. I eni masz chęci czasem zapakować w rakiete i na księżyc wystrzeli ?:D Jeśli nei to masz dziecia jak mój starszak , po nim urodził się młodszy i... :)))) Moje łobuzy teraz biją się na każdym kroku i wciąż słysze , mamo a.... mnei bije , a ... ugryzł mnie .... i ryk , wrzask ...
    A nim sie obeejzysz to dowiesz się , zę ten maluch na zdjęciu prosi o wyparwę do tesco po pierścionek dla Martynki , bo zamierza się w najblizszych dniach z nią całować ... o i tyle miałam syna na własnośc , całe pięc i pół roku\:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. Mam ochotę pożreć każdego niemowlaczka. mniam. A widok budzącego się dziecka?... Rozkosz

    OdpowiedzUsuń
  3. Znamy to znamy:D
    Ależ On podobny do Taaaatyyy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Kochać i robić zdjęcia i patrzeć jak śpi :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie ,ze kochać:)Ja dziś na moją prawie 15-letnią miłość życia tak się wydzierałam,ze aż pies bała się do mnie podejść.No a teraz wyrzut sumienia jak Himalaje:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochać zawsze ;-). Pozdrawiam Mamę i Synka - od dawna tutaj wpadam teraz będę oficjalnie jako Obserwator.

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, super-mamuśka z Ciebie:))Ściskam ciepło, korzystaj z tych wspaniałych chwil z Szymkiem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia: C U D O W N I E !
    Az łza w oku sie kręci.
    Jestes cudowna mamą!

    OdpowiedzUsuń