:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 6 grudnia 2011

Pilates - gimnastyka, która leczy!


Przyznam, że nie spotkałam się wcześniej z ta nazwą. Tzn, ogromny szyld widniejący na mojej ulicy mijałam setki razy, ale dopiero w zeszłym tygodniu rzuciło mi się w oczy: Pilates, gimnastyka, która leczy, pomocna przy silnych bólach kręgosłupa - pomyślałam: no dla mnie, wypisz wymaluj! Dzisiaj byłam pierwszy raz na zajęciach, coś fantastycznego!
A pani prowadząca - podejrzewam w wieku ok 40-50 lat ma figurę 17latki, aż miło popatrzeć:)

Najważniejsze to ćwiczyć codziennie - systematycznie, nie ważne co.. Chociaż 15 minut! Do tego staram się dążyć, choć przyznam, że u mnie z ta systematycznością różnie bywa.. Mieszkając w UK - w hotelu, czyli w miejscu gdzie pracowaliśmy, basen był na wyciągnięcie ręki, trzeba było tylko zbiec po schodkach; i tak na basen chodziłam czasem i 5 razy w tygodniu.. Wierzę, że wyrobię w sobie ponownie nawyk systematycznego gimnastykowania się;)

1 komentarz:

  1. Ruch to podstawa :) Ja biegam dwa razy w tygodniu na zumbę. Super polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń