:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 18 października 2009

Weekend szkolny


Tytuł mówi sam za siebie... ech, co mnie podkusiło, żeby z wszystkich możliwych opcji na spędzanie weekendów wybrać tą najgorszą..? Odpowiedzi brak, ale pocieszam się, że 2 zjazdy z głowy, niestety still many to go..:( Ale są też dobre strony: ......... właściwie poza tym, że ludzie są spoko, to chyba nie ma żadnych innych;) Hmm, albo jeszcze nie zostały odkryte??
Acha, trochę też nadrobiłam lekturę, zakończyłam 'Dewiację' Cooka - polecam jak holera! Ale w połowie byłam już pewna, że książeczka w przeszłości była już w rączkach mych; a także zaczęłam: 'Czynnik krytyczny', także Cooka, kolejny bestseller, co się okazuje:)

Opis 'Czynnika krytycznego'
Doktor Laurie Montgomery bada serię nagłych zgonów - pacjenci jednej z sieci szpitali umierają z powodu zakażenia gronkowcem. Laurie jest tym bardziej zaniepokojona, że w jednym z tych szpitali ma się poddać operacji jej mąż, Jack Stapleton. Lekarka stopniowo nabiera pewności, że zakażenia nie są przypadkowe. Za wszelką cenę chce rozwikłać zagadkę, by zmusić męża do odłożenia zabiegu. Niestety, Jack jest bardzo uparty, a właściciele sieci szpitali walczą, by informacje o sytuacji kryzysowej nie ujrzały światła dziennego... Kolejny bestseller niezawodnego mistrza thrillera medycznego Robina Cooka, w którym miłość miesza się ze zbrodnią, a dynamiczna akcja trzyma w napięciu do ostatniej strony.
No, a fotografia na górze - zrobiona podczas przejazdu przez Słowenię podczas Eurotripu, cieplutka, wakacyjna, słoneczna... ech...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz