:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 13 czerwca 2010

Jag älskar Ikea!!!


Kilka 'moich' stałych westchnień ikeowskich.. Od dawna.. nieustannie... ech...
Łazienka milanowska jest zaplanowana w każdym calu, od kafelków cegiełkowych, poprzez kolor egg-duck na ścianach, okiennice shabby chic, roletę rzymską w oknie do mebelków ze zdjęcia powyżej. Wszystko wymierzone, ustawione już dawno w.. mojej głowie..


Kuchnia - niestety nie zamierzam być oryginalna w tym temacie, kuchnia ta spełnia wszystkie cechy 'kuchni idealnej':)
Program do planowania kuchni ze strony www Ikea został ściągnięty i użyty dawno temu. Każda szafka ma już miejsce w milanowskiej kuchni (znowu.. w mojej głowie;))


Nic tylko kawkę zaparzyć..;)


Łóżko wyglądające jak pobielone do mojej granatowo-białej sypialni marine - idealne!


Lampa do jadali...

Fotel do sypialni....


Szafa do garderoby...





I tak finalnie odwoziłam Asiule na pekap;) Miałam.. dość ograniczoną widoczność;)
Dzięki Asiula! A za co? Za do, że zreszcie się spełniłam łażąc między tymi półkami, wreszcie mogłam pogadać z kimś kto wie o co mi chodzi w tych.. bielonych sprawach;)
Do piątku, a w piątek - wyjazd do naszej śmieciowni!!!

http://decobuduar.blogspot.com/2010/06/niedzielne-ikeowanie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz