:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 26 czerwca 2010

Decyzja podjęta! Jednak Korfu!


Cały czas się zastanawiałam jaką wyspę grecką moglibyśmy zwiedzić podczas naszych Wakacji Życia 3. Z początku myślałam o Zakhyntos, bo plaże bajeczne, a wśród nich jedna osławiona z wrakiem starego statku.. Ale po rozważeniu wszystkich za i przeciw.. jednak nie dla nas, nie teraz, nie na tej wycieczce..
Korfu - bliżej lądu, przeprawa promem tylko niecałe 2 godz, niedrogi bilecik na ferry, jest jedną z najbardziej zielonych wysp jońskich no i słyszałam opowieści znajomych, że naprawdę warto! W przewodnikach piszą, że jeśli Grecja kojarzy się komuś z białymi domami o niebieskich okiennicach i wioskami, których mieszkańcy jeżdżą na osiołkach to wyspa ta może trochę rozczarować. Ale piszą również, że to wakacyjna wyspa z ładnymi plażami i lazurowym morzem (jak z reklamowych folderów), tawernami i nocnymi klubami. Oczywiście jest też trochę miejsc wartych zobaczenia.
Tak więc wczoraj ułożyłam plan objazdu wyspy, sprawdziłam rozkład ferry i czekam tylko do czwartu na przybycie Gazeli, żebyśmy ostetcznie mogli dograć pewne szczegóły!!
Już niecałe 70 dni!!!!!!







* Wszystkie foty zapożyczyłam z netu *

2 komentarze:

  1. Po obejrzeniu fotek rozmarzyłam się...cudne są.. Zazdroszczę wakacji:) Będę czekać na reportaż powakacyjny!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pozostaję w takim rozmarzeniu.. Mam nadzieję, że finalnie uda nam się dotrzeć do tych rajskich plaż:)
    xxx

    OdpowiedzUsuń