:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

środa, 23 czerwca 2010

Poszukiwania inspiracji na komodę..



I tak cały czas się zastanawiam.. i inspiracji szukam.. na ta komodę moją sypialnianą z lustrem, a zarazem na szafeczki nocne..
Chciałabym, alby pasowały do stylu marynistycznego, bo takie właśnie akcenty chciałabym wprowadzić (granatowo- białe paski na zasłonach i patchworku, obicie siedziska krzesła i taboretu przy łóżkowego też w tym klimacie), ale nie wiem na ile będzie mi się to podobać za jakiś czas..? Oczywiście - zawsze można zmienić, ale od razu chciałabym utrafić z czymś fajnym..
Czy metodą suchego pędzla (w podobie samego łóżka IKEA) i ewentualnie jakieś dekory..?
Czy shabby plus jakiś obrazek, np żaglówki, latarni morskiej (jedno ze zdjęć poniżej)..?
Czy decoupage dwuskładnikowy, ze spękaniami na obrzeżach szuflad..?
Mam się sprężyć z decyzją, bo J chciałby skończyć bez rozwlekania tego w czasie, szlifuje ładnie poszczególne elementy, a ja mam ją wykończyć..
I tak bardzo chciałabym żeby fajnie wyszło, ale nie mogę się zdecydować..:/
Kilka zdjęć znalezionych w necie:





Ech, jak fajnie i świeżutko w tym pokoiku! Strasznie mi się podoba!




Ta, znaleziona przez Bogusję podoba mi się bardzo, ale nie wiem czy nie jest zbyt zobowiązująca..? Oczywiście zamiast koloru zielonkawego/egg duck dałabym fajny, grecki granat..
?????????

1 komentarz:

  1. To masz twardy orzech do zgryzienia;) Komody piękne, szczególnie podoba mi się ta na fotce w pokoiku na poddaszu.
    Życzę trafnych wyborów i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń