:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 1 czerwca 2010

Jedna z opcji na moją sypialnię


Pomysłów mam wiele, oglądam mnóstwo inspirujących miejsc w sieci, ale z takich realnych - na dzień dzisiejszy - wybrałam jeden do zaprezentowania:)
Dominujące kolory to biel/złamana biel, granat i może właśnie taki egg duck jak na zdjęciu poniżej ('pędy bambusa' w palecie Duluxa). Z tym, że taki właśnie pastelowy zielony na pewno chcę w łazience i w tej kwestii nie sądzę, żeby coś się zmieniło..
Mam na start patchworkową narzutę granatowo białą na łóżko i zasłony w granatowo - białe paski, a ostatnio na pchlim zakupiłam jeszcze 4 angielskie poszewki na poduszki pasujące do zasłon..
Zapewne jeszcze kilkakrotnie zmienię zdanie, ale na dzień dzisiejszy..
;]


Acha, no i takie siedzisko/siedziska przy łóżku obowiązkowo!






Będę informować na bieżąco o nowych pomysłach:)**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz