:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 17 marca 2015

I Love pompons!!!


Zrobienie pomponów na urodziny Tosi planowałam od dłuższego czasu.
Przejrzałam tutoriale.
Przejrzałam All.
Ustaliłam kolorystykę.
Zamówiłam.
Zrobiłam:)
Rady moje dla chcących spróbować swoich sił przy produkcji takowych: OSTRE nożyczki - to podstawa. Niby wszędzie osoby pokazujące jak puszyste kulki wykonać informują o tym na wstępie, ja jednak nie wzięłam sobie tego do serca. Nie wiem sama dlaczego właściwie. Nożyczki miałam lekko stępione i odbiło się na na jakości krawędzi.
Poza tym - na pompon o średnicy ok 20 cm proponuję użyć ok 4 rolek tiulu 15x90 cm. Będą wtedy prawdziwie puchate, bez prześwitów i dużo bardziej efektowne.
Ja z racji tego że zamówiłam kolor miętowy, który w realu okazał się trawiasto-zielonym - musiałam zrobić pompony z mniejszej ilości tiulu, co odbiło się na ich jakości.
To pierwszy raz, na którym swoją drogą nie zamierzam poprzestać:)
I jak na pierwszy raz i tak zadowolona jestem bardzo.
Korzystałam z tutorialu na YT wpisując hasło: "jak zrobić pompon z tiulu - dekoracje na wesele".
 

Przed przystąpieniem do pracy dzieciaki z rurek tiulowych układały wieżyczki, drogi dla samochodzików i inne takie:) Jakiż był ich zawód kiedy mama finalnie zabrała wszystkie;)




Kamieniczka - od KOKO



Pozostałe urodzinkowe wycinanki i przyklejanki, wiązanki i składanki idą pełną parą:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz