:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 17 czerwca 2011

Miałam nie pisać, żeby nie zapeszyć, ale...


Teraz już chyba nic nie stanie na przeszkodzie:) Jest, jest, jest!!!! Z mojej inicjatywy kolesie z Lwówka Śląskiego z firmy polskiedrewno.pl zostali odpuleni jako najbardziej nierzetelna, oszukańcza i kłamliwa firma świata!!!! Znalazłam innego producenta, w Wołominie dokładnie, zamówiliśmy, zapłaciliśmy i.. jest!
Została już zaolejowana.. mam nadzieję w niedziele będę w końcu się po nim przechadzać!!!!

"Akcja taras" rozpoczęła się.. mniej więcej w marcu i cały czas mięliśmy pod górkę, dlatego tak się cieszę, że w końcu się udało!!!!

Ps. W przerwach między-cyckowych stworzyłam nowy profil ze zdjęciami Szymusia, zapraszamy i pozdrawiamy:D

https://picasaweb.google.com/107311455920031126156



2 komentarze:

  1. Pikny-mi wylali wczoraj BETON juhuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  2. wraz z Panem Listonoszem :) niecierpliwie czekam na pierwszą "popijawę" tarasową :)
    a czemu Muflonek?

    OdpowiedzUsuń