:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 6 maja 2011

Przyszła wyczekiwana czapeczka i kokon groszkowy:)


Jakiś czas temu Madam Daniel wyszperała w necie stronkę z przecudaśnymi czapeczkami dla maluchów, strona USA, kosmiczne ceny i takie tam.. Zaczęłam szukać jakiejś zdolnej duszy, która sprostałaby mojemu wyobrażeniu o takiej właśnie niedźwiadkowej, malutkiej brązowej czapeczce.. No i znalazłam:) Pani dzierga różne rekwizyty do sesji zdjęciowych dla maluchów (wpisując na Allegro w dziale dziecięcym hasło "do sesji zdjęciowych" można spokojnie Ją znaleźć). Miała już w swojej ofercie kilka podobnych czapeczek, ale moja miała być taka jak na bocznym pasku mojego bloga (mała główeńka jakiegoś ślicznego dzidziusia właśnie ubrana w taką czapę;)). Wysłałam foto na wzór, pani udziergała i pyta, czy o to chodziło? No ba!!! Dokładnie tak:)




W jej galerii zdjęciowej spodobał mi się jeszcze taki oto kokon z czapuńką w kolorze groszkowym. Widziałam zdjęcia dzieciaczków w tym właśnie kokonie - urocze strączki groszku:) Nie mogłam sobie odmówić:):):) Zamówiłam jeszcze literki do zawieszenia na ścianę w kolorach marine, ale zaprezentuję jak przyjdą:)



Nie wierzę w to, że pisanie mgr ma się bardzo ku końcowi:) Pomaga mi w finalnej obróbce dobra duszyczka Anulla, której na forum bardzo, ale to bardzo dziękuję:*********

3 komentarze:

  1. boziu jakie maleństwo ta brązowa czapeczka (niewiarygodne) Kokonik też sie fajnie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak te pieluszki, domagam się zdjeć i komentarza

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, przypadkiem trafiłam na ten blog i... szok... hahaha moje rekwizyty ;) Czapeczka mis i kokonik ;) Zapraszam do siebie oogladac cała oferte: http://alinapyskowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń