:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 1 kwietnia 2011

♥ ♥ ♥ Śniadanie mistrzów ♥ ♥ ♥


Ci mistrzowie to ja i Szymek oczywiście;)
Kiedyś baton o nazwie Snickers kojarzył mi się z dziwnym połączeniem słonego i słodkiego, zapychającą przekąską i właściwie nie sięgałam po niego na półkę w sklepie..
A teraz!!!???
Snickers z zamrażalnika, snickers z naleśnikami, snickers dodany do lodów mascarpone, snickers smażony.. Snickers o każdej porze dnia i.. nocy:) Wszystkie wariacje dozwolone!
Nagle stał się bardzo atrakcją pozycją na - półkową;)

PS Rozpoczęliśmy szkołę rodzenia - tyle brzuchów w jednym miejscu naraz??!! O jednej godzinie zaczynały zajęcia 3 grupy, w każdej.. ze 30 brzuchatek.. to sobie policzcie! A ja się śmiałam, że pod gabinetem mojego gina zawsze taki.. 'tłum' - a postaci 5, 6;)

♥

4 komentarze:

  1. Matko, CO TO JEST. dawaj przepis. Ja nie mam jeszcze zachcianek, ale ciekawość mnie zjada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmietana z malinami i snickers pokrojony na paseczki, jak mój mąż zobaczył zdjęcie to powiedział: Minia, nie pokazuj nikomu takich obleśnych rzeczy bo inne dzieci będą się z ciebie śmiały;) Hahaha, Ja też nie mam jakiś tak niezwykłych zachcianek, ale jak się obudziłam w nocy na któreś z kolei siku to zaczęłam analizować co by tu wszamać na brekfasta i tak wydumałam;)Ale pasty pomidorowe mogłabym jeść codziennie, bez kitu! ;) Pozdrawiam bardzo serdecznie Waszą dwójkę:**********

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tą smietane walnełas na makaron?
    Tez latam po 10 razy do ubikacji wrrrr. Czujesz ruchy? Bo ja dostaje pierdzielca, moj Kot czuje a ja nie wiem co mam czuć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Kukam do Ciebie w sumie z przypadku, a tu Brzuchatka jak się patrzy :P Fajne masz fociaki brzuszka i weekend superaśnie spędzony! Micha wygląda apetycznie, ale dość ciężko... chyba sobie daruję! Termin mam dopiero na początek lipca a wygląda jakby za miesiąc ;)) Pozdrawiam Brzuchatkowo i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń