:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 11 lipca 2010

Przeurocza wizyta!


Kto to taki ładniutki i grzeczniutki na zdjęciu?? - Zygimantas:)
Czekałam z takim zniecierpliwieniem na przyjazd naszych friendsów z Litwy! No i przyjechali całą rodzinką: Andrius, Marina ze swoją mamą i synuś Zygimantas:)
Marinkę i Adriu poznaliśmy pracując w UK, tak strasznie żałowaliśmy kiedy wyjeżdżali, czuliśmy, że zostajemy sami, chociaż dla Mariny to był wielce szczęśliwy dzień wyjazdu z Golf Clubu, ja nie mogłam do końca cieszyć się jej szczęściem.. Ale wiedziałam, że mimo tego że mieszkaliśmy razem tylko 3 miesiące to jeszcze kiedyś się spotkamy (myślałam o liczbie mnogiej;))
Dlatego też niewiele myśląc skorzystaliśmy z zaproszenia w zeszłym roku i pojechaliśmy do nich do Vilna na sylwestra (fotki w linkach poniżej)


W zeszłym tygodniu Marinka przesłała mi maila, że jadą do naszego Zakopanego i z chęcią wstąpiliby na herbatkę:) Cieszę się bardzo, że znowu mogliśmy się spotkać!!!

Marina, thank u so much for your visit, I'm sure that we'll meet again soon sweety bird!

:)*******************







1 komentarz:

  1. Who are these beautiful people???
    Oh, it's me :)))))))))))))))
    It was really very nice for us to visit you!
    Thank you very much!!!

    OdpowiedzUsuń