:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 9 lipca 2010

Egg duck colour!!?? - What is that??


Specjalnie dla osób, które pytały mnie co to za kolor sobie wymyśliłam do łazienki, który będzie powyżej cegiełkowego, białego dołu:) To jest właśnie egg-duck, ni to zielony, ni turkusowy, pastelowy, delikatny, fajniutki kolorek:) Jeszcze jakiś tydzień temu byłam pewna, że Dulux'owy kolor: pędy bambusa, to kolor o który mi chodzi.. nic bardziej mylnego!!?? Jest zupełnie inny w realu a paleta przekłamuje:/ Ale to nic, mam jeszcze duuuużo czasu, żeby znaleźć u innego producenta:)


http://www.cerkolor.com.pl/

A to już adres strony z bardzo fajnymi dekorami kaflowymi:) Do łazienki mam już umyśloną tą białą cegiełkę od dawna, do kuchni jednak cały czas się jeszcze zastanawiam.. Takie dekory koronkowe.. hmm.. może.. może..?? Kto wie:)?















I jeszcze jeden adres fajnej stronki:)




Miłego oglądania:)***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz