:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

środa, 23 czerwca 2010

Wakacyjny sezon książkowy..


Z racji tego, że sezon uczelniany, jak i anglistyczny został na czas wakacji zamknięty, mogę wreszcie powrócić do czytania książek, które lubię i chcę czytać, a nie takie, które są 'wymagane'.
Pojechałam do biblioteki i z rozczarowaniem stwierdziłam, że mojej ulubionej Tess Gerritsen, poza 1 książką przeczytaną już 2 razy, nie ma nic innego:( Poszłam 2 regały dalej i znalazłam 2 nieczytane jeszcze Robina Cooka.
Przedwczoraj zaczęłam, a ponieważ wciągająca, myślę, że do pojutrza skończę:) Napiszę, czy warto:)
Acha, poza tym jeszcze przejrzałam kilka książek z tematyki dot. naszych wakacji, oj będzie się działo! Jeszcze tylko 74 dni!!!!

'Opis książeczki:
Laurie Montgomery bada serię dziwnych zgonów w Manhattan General, szpitalu giganta medycznego AmeriCare. Wkrótce dowiaduje się, że odkryto u niej marker genu odpowiedzialnego za raka piersi, i trafia do... Manhattan General. Czy działający w szpitalu morderca i jego tajemniczy zleceniodawcy zdążą dopaść Montgomery, czy może przyjaciel, który bardzo skomplikował jej życie, stanie na wysokości zadania? A może to zazdrosny o partnerkę Jack Stapleton, żywiący od dawna urazę do AmeriCare, zdąży z odsieczą?'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz