:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 20 czerwca 2010

Sezon ślubny - rozpoczęty:) Aga&Mario


Bardzo fajne towarzystwo, fajna młoda para, fajny, ciepły dzień:)
Jedyny mankament - kolejny raz kiedy zostałam wrobiona w bycie 'kierownicą', ale przynajmniej dzisiaj miałam.. wolną głowę;)
Żeby zobaczyć całe foty - kliknij na nie
muszę zmienić sobie szablon, żeby wyświetlały się całe, ale.. to jeszcze nie dzisiaj..
Miłego tygodnia życzę:)**
xxx














Ps. Tak generalnie nie lubię wesel i wszystkiego co z tym związane:
- pierwszego tańca i towarzyszącego temu krążenia wokół młodych tuptając w miejscu ( po co to w ogóle, to głupie!)
- oczepin jako całości
- rzucania welonu (jak dobrze, że już nie muszę w kolejnym kółku krążyć w koło..)
- przyśpiewek przy stołach (szła dzieweczka do laseczka.., hej sokoły... (...))
- kolejne kółeczko na piosence 'Cudownych rodziców mam'
- krojenia tortu
- ...
mogłabym tak wymieniać i wymieniać, tym bardziej jestem zdziwiona, że naprawdę, szczerze to wesele mi się podobało, a zważając na to, że poza młodymi nie znaliśmy nikogo - można by rzec, że jestem w szoku!:)

No to w tym roku jeszcze (TYLKO) 2:)))))

1 komentarz:

  1. Swietne zdjecia. Widac, ze zabawa byla nizwykle udana. Zakupy jakie pokazalas w poprzednim poscie sa super!! Wzdychalam naich widok

    OdpowiedzUsuń