:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 29 maja 2010

Wakacje Życia 3 na Bałkanach - planowanie czas zacząć!!


ps. żaby zobaczyć całe zdjęcia: kliknij na nie:)






Wczoraj w tyrce zostałam bardzo mile zaskoczona - przez Daniłę, który aktywnie wyraził chęć rozpoczęcia planowania Wakacji Życia 3:) Na prawdę ucieszyłam się strasznie, od razu i u mnie uśpiony na jakiś czas zapał odżył!!!

Zdjęcia powyższe pożyczone z Internetu, na pierwszym - Chorwacja, podejrzewam, że Krk, na drugim Turcja, Istambuł, trzecie to Bośnia i Hercegowina - Mostar, kolejne - Montenegro, Plitvickie Jeziora i Dubrovnik!

Oglądam, czytam, planuję, wyznaczyłam nawet podział zaangażowania w poszczególne etapy wyprawy: Asia z Daniłą: Ukraina/Slovakia, Rumunia, Bułgaria, no.. i Istambuł, Raq - Albania, a ja z Gazelą: Bośnię i Ch, Croatię, Czarnogórę, Węgry:)
Jajoo jest biernym odbiorcą i zapewnił, że wszystko będzie mu się podobało!!!

Do września jeszcze sporo czasu, a ja chcę już!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz