:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 19 lutego 2010

Ostatni post dedykowany mojej kochanej gwiazdeczce kociej..

.. był moją muzą i wiele postów poświęciłam wyłącznie bądź częściowo jemu..
.. był moją radością, moim słonkiem kochanym witającym mnie codziennie o poranku i żegnającym późnym wieczorem..
.. był mądrym, wiernym, radosnym, niepsotnym, wesołym, czystym, przyjacielskim, komunikatywnym, ufnym, rozumnym i posłusznym sierściuszkiem...
.. każdego dnia pokazywał nam jak bardzo jest nam wdzięczny, że wybawiliśmy go z ciężkiego życia w kocim bidulu, codziennie na nowo dziękował nam całym sobą że jest z nami..
..wszyscy moimi znajomi/przyjaciele byli także jego ziomkami, nieproszony kitrał się na kolana jakby chciał powiedzieć: jak oni cię lubią to ja też!..
.. Heniuś, nigdy Cię nie zapomnę i nie miej mi za złe, że nie mogę się pogodzić z tym co się stało i że popłakuję co chwila, wiem, że zawsze cię wkurzało, jak miałam zły humor, ale nie potrafię inaczej.. nawet teraz..
Żegnaj kochany, kocham cię tak bardzo.. nie wiem co wypełni tą pustkę w moim sercu..

2 komentarze:

  1. Bardzo mi przykro z powodu Twojego kotka :( Wiem co czujesz, bo sama też ukochaną kicię straciłam jakiś czas temu.Wiedz jednak, że za Tęczowym Mostem, gdzie wędrują wszystkie nasze kochane zwierzaki, jest też bardzo szczęśliwy.
    A Ty się trzymaj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asieńko....przelejmy nasz smutek na radość z tego, że trafiłyśmy na tak wdzięczne i cudowne, wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju zwierzątka, nie wszyscy mają to szczęście,...tak bardzo, bardzo mi przykro bo wiem co czujesz :( ...przytulam Cię moooocno!

    OdpowiedzUsuń