:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

środa, 27 stycznia 2010

Wiadomości z zagranicy;)



Ahoj! - muszę się podzielić takim śmiechowym mailem jaki dzisiaj dostałam:) Jest on od znajomej Gabrieli - czeszki, którą poznałam będąc w UK - w Woodlandzie 2 lata temu. I tak właśnie dziś, ni stąd ni zowąd taką wiadomość dostaję;) Nie wszystko zrozumiałam, ale miłe to takie strasznie!!!

"ahoj,neviem ci mi budes rozumiet no ja neviem dobre pisat po http://www.facebook.com/l/efeee;polsky.sory.ako sa mas?kde si teraz?casto na tebe a jarka myslim,dufala som ze pridete do woodlendu,tesila som sa na vas.skoda ze ste neboli,bolo to tam nedobre ,neboli dobry priatelia.pred rokom bolo super .a ty ako sa mas co noveho,este nesi mama?pozdravuj jareka.posielam pusu pa pa kiss,kiss,kiss,myslim na teba".

A Gabi to ta djewuszka z lewego dolnego rogu:)

Ciau Gabi!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz