:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

środa, 21 października 2009





Zwariowałam!
Po wizycie przyjacioła Gburasa i naprawieniu Picassy (hurrrrrra!) chciałam - choć pobieżnie - uprzątnąć fotki. I... natknęłam się na zdjęcia z imprezy - powyżej - na której Śledź (czyt. Jarka braciak) przedstawił swoją Anię... ile to już czasu mineło... A fotki zgrane z aparatu teściów long time ago - szacun!
Acha, i jeszcze jedno miłe co dziś spotkało mnie - godzinna pogadanka za pomocą komunikatora portalu Facebook z Marinką - moją litewską koleżanką, która zaszła w ciążę podczas naszej wizyty w ich (jej i Andriusa) skromnych Wilnowskich progach - podczas ubiegłorocznej nocy Sylwestrowej, i i której laleczka urodziła się niedawno, bo we wrześniu. Synek nazywa się Zigymintas - czyli Zygmut.
Thanks Marina, it was wonderful to talk to u, doesn't matter that by communicator:)
Hope hear/see u so soon:) Cheers!

Poniżej linki do kolejnych fotek - zapraszam serdecznie:)

http://picasaweb.google.com/kalbarczyk.joanna/BuranoWyspaWeneckaEurotrip0909#

http://picasaweb.google.com/kalbarczyk.joanna/SOweniaEurotrip0909#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz