:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 1 października 2009

Ostatni zestaw książek jaki został zapodany przez Halinkę - pralinkę nie nadawał się do niczego poza jedną pozycją Tess Gerritsen. Pojawił się jakiś.. THOMAS Cook, mimo, że zamawiałam Robina, zestaw powieści wybranych.. kogoś tam i inne niedorzeczności.. Musiałam zatem zebrać się i sama pojechać do tej biblioteki (z całą siatą drewna na decoupage, gdyż kurier przybył). Mimo, iż biblioteka w zbiorze posiada 13 pozycji Tess - w obecniej chwili nie było żadnej, Robina Cooka też nie za wiele.. udało mi się wziąć 3 których - ja mi sie pewnie mylnie wydaje nie czytałam:) Na pierwszy rzut: Coma. Czytanie rozpoczete:)
Autor: Robin Cook
Opis książki:
Coma

Książka Robina Cooka, która legła u podstaw jego błyskotliwej kariery i wyznaczyła kanon nowego gatunku, thrillera medycznego. Cook - czego dowodzi już ta debiutancka powieść - niezrównanie łączy tematykę medyczną z wątkiem sensacyjnym oraz przedstawia szokujący paradoks, jakim są zbrodnie ludzi powołanych do ratowania życia. Nikt też tak jak on nie oddaje atmosfery spisku oraz ponadczasowej batalii, jaką młodzieńcze ideały wsparte głębokimi uczuciami toczą z brutalną rzeczywistością, w której liczą się tylko zawodowa pozycja, pieniądze i władza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz