:D

:D
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 25 czerwca 2011

Dziś skończyłem 2 tygodnie, odpadła mi pępowina i śmigam w pieluchach wielorazowych!!!


Tak jak powiedziałam: z dniem odpadnięcia pępowiny - startujemy z eko pieluszkami - i tak też zrobiliśmy;
Temat pieluch wielorazowych - a przy tym ekologicznych będzie dla nas wyzwaniem.. Uno: zrąbała nam się pralka, zaraz przed moim porodem, tak więc całe pranie zanoszone jest do teściówki na górkę; due: na chwilę obecną mam tylko 10 wkładek do otulaczy, zdążyły się już skończyć (a pierwszą założyliśmy koło 10 rano.. mamy teraz prawie 20..), tak więc dokupić będzie trzeba jak nic..; tre: narazie kupki są mikro, tak więc zabrudziliśmy dziś tylko 1 otulacz, ale wydaje mi się, że przy kupie maxi - wkładka może przepuszczać..
Jutro próbujemy z tetrą, zobaczymy czy zda to egzamin, ma taką małą dupkę, a sam otulacz jest spory, jak jeszcze załaduję do niego tetraka..hmm??
Ale jestem pełna optymizmu, nie ma góry pampków, a jedynie góra wkładek do prania, dziś teściówka odpali maszynę, zobaczymy jak się dopiorą..
Acha, poza wkładką bambusowo-frotte wkładamy jeszcze papierek, który zatrzymuje.. grusze sprawy nie przepuszczając ich na wkładkę:)
No to tyle z relacji..
Jeśli kogoś zanudziłam wywodem, to ajm sorry, ale wiem, że niektórzy czekali na info z pierwszego dnia użytkowania anty-pampków;)


5 komentarzy:

  1. Zdawaj relacje, bo jestem strasznie ciekawa jak się to Wam sprawdzi. Tez myślałam o pieluchach tetrowych, ale moje znajome matki definitywnie wybiły mi je z głowy.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te zaburzone proporcje ciałka u noworodków - wielka głowa, wielkie stopy i ta mina
    małego żółwika ;)

    ja stety/niestety stosowałam pampki, więc jestem bardzo ciekawa jak takie wielorazówki się sprawdzą- może przy 4 dzieciaku spróbuję??
    pozdrawiam serddecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam takich dylematów nawet - nie było pampersów, prało się na okrągło tetrowe pieluchy. Moje dzieci i innych znajomych czy sąsiadów, pieluchy używały przez ok 2 lata. Większość dwulatków sygnalizowała potrzebę nocniczka. Dziś dzieci mają komfort i efekt taki, że nawet 3 latki z pampersami się widuje. Podobno pampers rozkłada się ok. 50lat. Jeśli to prawda, to w co my wkładamy te delikatne , najdroższe nam dupki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja czekałam na wieści z 'frontu pieluchowego', ciekawa jestem czy moje pieluchy będą dobre na taką małą dupeczkę, no i czekam na dalsze relacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła relacja:-) obrazowo i konkretnie... czekam na 3-ciego potomka i mam zamiar wypróbować wielorazówki...dzięki i pozdrawiam z ucałowaniem dla Najmłodszego!

    OdpowiedzUsuń